-
04.05.2020 Kako iz COVID-19 krize priti kot zmagovalci?
Verjetno mnogi pomnimo, kako smo preživeli leto 2009 in še mnoga leta po...
-
Pojav epidemije koronavirusa je močno pretresel vse gospodarske panoge, med...
-
Danes kupujemo predvsem izdelke, ki so povezani z našimi trenutnimi...
-
Slovenski in tuji mediji trenutno beležijo rekordno gledanost in...
-
Zadnje čase potekajo številni spletni seminarji, torej webinarji, in...
-
Ob poplavi informacij o širjenju virusa COVID-19 in slikah ljudi, ki plenijo...
-
»One man’s trash is another man’s treasure,« pravi slavni izrek o...
-
04.03.2020 Gumbi ... Na srajci? Ne, na spletni strani.
Pridobivanje uporabnikove pozornosti ni bilo nikoli enostavno, še posebej pa...
-
21.02.2020 Kako biti žirant na oglaševalskem festivalu?
Ena od stalnic različnih oglaševalskih tekmovanj po svetu in v domovini je...
-
Poznate rek »Jaz ne potrebujem Googla. Moja žena vse ve!«? Mogoče pa ne...
-
Dobra pobuda za varnost blagovne znamke ne bi smela biti omejena na osnovne...
-
18.12.2019 Kreativa ni več oblikovanje in tekstopisje. Kreativa vse bolj postaja sposobnost lovljenja konteksta.
Odkar sem v poslu, se mi je prvič zgodilo, da so me na predstavitvi ponudbe...