• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Žar legende – druga runda!

Lidl Slovenija v sodelovanju s Pristopom predstavlja nadaljevanje akcije Žar legende. Glavna igralca Darko Klemen in Miha Brajnik se v drugi sezoni premikata na YouTube, kjer bosta odkrivala nove razsežnosti vplivnostnega marketinga.

Kratek opis akcije: Lidl Slovenija z nadaljevanjem akcije o legendah žara nadgrajuje svojo zgodbo, v kateri neposredno nagovarja kupce in jih spodbuja k ustvarjanju kulinaričnih trenutkov kar doma. Legendi žara, Darko Klemen in Miha Brajnik, bosta z različnimi gosti iz vse Slovenije (po)skrbela za piknike. Pri pripravi jedi se jim bodo pridružili zmagovalci velike nagradne igre za gasilce iz prejšnje sezone, gurmanka Mira Šemić, inovativni kmet leta 2017 Matic Vizjak, vloger in televizijski voditelj Jože Robežnik in številni drugi. O Lidlovi ponudbi izdelkov za piknik bosta poročala vsako epizodo, kjer bosta v vzdušju žara vsakič predstavila drug recept. V Lidlu napovedujejo, da ne bo manjkalo niti zabavnih aktivacij na družbenih omrežjih in številnih nagradnih iger.

Elementi akcije: videoposnetki na YouTubu, televizijski oglasi, spletni oglasi, družbena omrežja, dogodki, promocije, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi

Predstavniki naročnika: Maruša Pangerc, Špela Kregar, Nina Plantan, Robert Gornik, Miha Horvat, Katja Heberle, Ana Medja Skube, Lea Grilc, Anita Srac, Tina Cipot

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodji projekta: Eva Gradišar in Tjaša Vehovec

Kreativni direktor: Dominik Bagola

Tekstopisca: Žan Žveplan in Manja Novak

Umetniška direktorica: Martina Kokovnik Hakl

Oblikovalec: Lenart Slabe

Družbena omrežja: Mediodrom

Fotografa: Klemen Razinger in Miha Bratina

Postprodukcija: Aleš Krdžić

Izvedbena oblikovalca: Nejc Vernik in Matic Klemen

Režiser: Peter Bratuša

Produkcijska hiša: Felina Films

Trajanje akcije: aprila 2020–oktober 2020

Avtor: Pristop
Naročnik: Lidl Slovenija

Oceni