• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Športna sponzorstva so merljiv, ciljno usmerjen in strateško voden posel«

Medijska hiša Delo bo 8. septembra 2020 v hotelu Radisson Blu Plaza Ljubljana organizirala športno-poslovno konferenco »Šport kot posel«. Dogodek namenjajo vsem, ki se ukvarjajo s slovenskim športom.

Organizatorji na konferenco vabijo državne institucije, ki sistemsko financirajo delovanje športnih organizacij, športne organizacije na vseh ravneh, ki iščejo vire financiranja za delovanje športnikov od lokalnega do nacionalnega okolja, predvsem pa direktorje podjetij, njihove nadzornike in skrbnike blagovnih znamk, ki skozi nove sponzorske modele povezujejo športne zgodbe z vizijo svojih podjetij in blagovnih znamk.

»Športna sponzorstva so posel, ki je merljiv, ciljno usmerjen in strateško voden, hkrati pa se v sodobnem globalnem in digitalnem svetu hitro spreminja, zato je treba trende redno spremljati,« so prepričani organizatorji. Programski partner dogodka je podjetje Arista Plus, za izvedbo pa bo poskrbela ekipa Proeventa.

Prijave so že odprte, dogodek pa bo brezplačen.