• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V Slovenijo letos štiri nagrade zlato pero

Letošnje mednarodno priznanje za komunikacijsko odličnost zlato pero (Gold Quill) prejmejo A1 Slovenija z dvema nagradama, Zavarovalnica Triglav in Studio Kernel, ki sta si razdelila eno skupno priznanje, Studio Kernel pa je prejel še eno nagrado zase.

A1 Slovenija nagradi za »Lahkonočnice« in »Skria1ka«

Pri A1 Slovenija poudarjajo, da sta nagrajena »Lahkonočnice«in »Skria1ka«na prvi pogled povsem različna projekta družbene odgovornosti. Prvi traja že nekaj let(in je dobil tudi nekaj oglaševalskih nagrad), drugi pa je trajal le nekaj ur. »Prvi ustvarja dediščino, s katero bodo lahko rasle tudi prihodnje generacije. Drugi je nagovarjal trenutek v času.Kljub razlikam pa imata nekaj skupnih točk. V prvi vrsti vizijo, izvirnost in predanost kakovostni izvedbi. Pravskupne točke, za katere si v A1 Slovenija tudi sicer prizadevamo na vseh področjih, so tiste, ki so ju uvrstile med najboljše komunikacijske projekte vletošnjem izboru zlato pero. Hkrati sta nagradi tudi nov dokaz odličnih rezultatov obeh projektov. Zato sta nagradi namenjeni ne samo vsem, ki projekta ustvarjajo, ampak tudi vsem, ki ju spremljajo. Seveda pa nas nagradi nista uspavali. Že jutri tako ob svetovnem dnevu glasu izidejo nove Lahkonočnice,« so za MM povedali pri A1 Slovenija.

Studio Kernel z zmagovalnima projektoma za Zavarovalnico Triglav in Robotino

Studio Kernel je nagradov kategoriji publikacij prejelza digitalno izdajo letnega poročila Skupine Triglav 2018, ki so jo zasnovali z naročnikom Zavarovalnico Triglav, in sicer za »dovršen in jasen večkanalni nagovor, prilagojen deležnikom«. Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica marketinga v Zavarovalnici Triglav, je povedala, da so priznanja posebej veseli, ker prihaja v času posebnih pogojev poslovanja, ko pospešeno uresničujejo svojo strategijo, v kateri imajo veliko vlogo digitalni mediji.

Drugo priznanje, v kategoriji avdiovizualnih projektov, pa so v Studiu Kernel prejeli za projekt »Robotina. Naš svet. Povezan«. Skupaj z naročnikom, visokotehnološkim podjetjem Robotina, so prenovljeno poslovno strategijo podjetja s podporo zaposlenih prenesli v večnamenski predstavitveni videoposnetek. Kot je povedal Devid Palčič, predsednik in ustanovitelj Robotine, je priznanje za osvojene mednarodne komunikacijske standarde odlična popotnica za nastop na njihovem izrazito globalnem trgu. V Studiu Kernel  v povezavi z nagrajenimi projekti sicer izpostavljajo pomen komunikacijske inovativnosti, strategije in učinkovitosti. Pot do nagrad je zato vedno strokovnost in dobro projektno sodelovanje, menijo.