• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ko Nike zanika svoj slogan

Nike se je na proteste v ZDA odzval z oglaševalsko akcijo, s katero se je odločno postavil na stran nasprotnikov rasizma in policijskega nasilja.

Nike se je hitro in predvsem drzno odzval na proteste v ZDA. Njihova glavna kreativna agencija Wieden+Kennedy Portland je v roku petih dni po smrti temnopoltega Georga Loyda, ki jo je zakrivil policist, kar je bil tudi povod za številne proteste, zasnovala 60-sekundni oglas. Video z belim besedilom in črnim ozadjem je preplavil družbena omrežja.

Agencija je tokrat med drugim predelala tudi Nikejev slogan »Just do it« in ga spremenila v »For once, don't do it.« (»Naredi to« je torej postal »Enkrat za vselej. Ne delaj tega.«, op. p.) »Ne pretvarjajmo se, da v ZDA nimamo problema. Ne obrnite hrbta rasizmu. Ne sprijaznimo se, da nam jemljejo nedolžna življenja,« nagovarjajo v oglasu. Ljudi pozivajo, naj ne bodo tiho in naj bodo raje del sprememb.

»Nike ima dolgo zgodovino nasprotovanja sovraštvu in neenakopravnosti v vseh oblikah. Upamo, da bomo z videom spodbudili ljudi k dejanjem proti temu perečemu problemu naše družbe in tako prispevali  k oblikovanju boljše prihodnosti,« so povedali pri Nikeju.

Če je bil Nike z odmevno in večkrat nagrajeno akcijo z igralcem ameriškega nogometa Colinom Kaepernickom v glavni vlogi bolj izjema kot pravilo med blagovnimi znamkami, ki so se »opredelile« v »dober namen«, pa je tokrat precej drugače. Med drugim sta se na Nikejev poziv odzvala celo njegova tekmeca Adidas (ki je celo delil njegov izvorni tvit) in Under Armour.