• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Aleš Muhič: »Potrošniki pričakujejo relevantne informacije in odkrito komunikacijo«

Aleš Muhič, direktor trženja v medijski družbi Pro Plus, opozarja, da imajo lahko nepremišljeni oglaševalski »rezi« v času krize dolgoročno negativen učinek na okrevanje po njej.

»Natančne analize in zgodovinska dejstva kažejo, da so oglaševalci, ki so nadaljevali s svojimi aktivnostmi tudi v kriznih časih, hitreje in bolje okrevali ter v krajšem času dosegli ali celo presegli poslovanje pred krizo,« pravi Aleš Muhič.

Natančne analize in zgodovinska dejstva kažejo, da so oglaševalci, ki so nadaljevali s svojimi aktivnostmi tudi v kriznih časih, hitreje in bolje okrevali ter v krajšem času dosegli ali celo presegli poslovanje pred krizo, poudarja Aleš Muhič. »Potrošniki si želijo relevantnih informacij, ki upoštevajo spremenjene razmere in nadaljujejo z odkrito in natančno komunikacijo s svojimi potrošniki. Blagovne znamke, ki to razumejo in obvladujejo situacijo, nadaljujejo s svojimi tržnimi aktivnostmi.«

Spremenjene razmere, ki nam narekujejo, da čas preživljamo doma,vplivajo seveda tudi na to, da gledalke in gledalci v večji meri spremljajo televizijo. Kot smo v MM-u že poročali, POP TV v teh dneh beleži najvišji rating informativnega programa v zadnjih 10-ihletih,in sicer22,9-odstotnirating in 52-odstotni delež. »Tako izjemna gledanost dokazuje, kako visoka je stopnja zaupanja gledalk in gledalcev domačim, lokalnim medijem, kadar gre za podajanje relevantnih informacij,« pomen slovenskih medijev poudarja Muhič.

V prvi vrsti želijo pravočasno in verodostojno obveščati gledalce

Tudi v Pro Plususo se bili prisiljeni soočiti sicer z enim od največjih padcev v gospodarstvu. Prvi odziv na trenutne razmere je bil seveda delo od doma celotnega oddelka. Vsi tržniki in drugi sodelavci svoje delo opravljajo od doma. »Na sredini marca smo v okviru programa 24UR združili novinarske ekipe in vzpostavili dodatne informativne oddaje, ki so na sporedu pet krat na dan. V luči trenutnega stanja želimo v prvi vrsti pravočasno in verodostojno obveščati gledalce ovseh aktualnih dogajanjih,« je povedal Muhič.

Zaradi varnosti in zaščite produkcijskih ekip so prvo oddajo Zvezde plešejo izpeljali brez občinstva, že nekaj dni pozneje pa prilagodili celoten produkcijski proces zabavnih oddaj. »Trenutno stanje od nas zahteva odgovorne odločitve in sprejetje potrebnih korakov za njegovo obvladovanje. V vodstvu podjetja se tako danes že ukvarjamo s tem, kako se usmeriti v prihodnje cilje,« pravi Muhič.  

Poudarja, da so se s sodelavci na spremenjene razmere odzvali hitro in učinkovito. V grafično podobo televizijskih kanalov so v prvih dneh umestili preventivna sporočila, v program so umestili tematske videospote ministrstva za notranje zadeve, UKC in drugih, ki s svojimi sporočili prispevajo k večji ozaveščenosti prebivalcev. »S pomočjo zvezdnikov naših nedeljskih šovov smo poustvarili pesem Zelena dežela, ki na prijazen način poziva k temu, da ostanemo doma. Prav tako so se s svojimi sporočili in oglasnimi aktivnostmi hitro odzvali tudi nekateri naši poslovni partnerji. To nam pomaga,da tudi v tej nenavadni situaciji v prihodnost gledamo z optimizmom in hvaležnostjo,« sklene sogovornik.