• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Delo: »Slovenske spletne medije so začeli spremljati ljudje, ki jih prej niso«

Tudi v medijski hiši Delo ugotavljajo, da je ena od posledic »koronakrize« vsesplošno povečanje branosti njihovih in drugih slovenskih medijev. Po opažanjih Dolores Podbevšek, direktorice marketinga v Delu, so se »aktivirali« tudi tisti, ki so sicer svoje mobilne naprave naprave uporabljali zgolj za igranje iger.

»V teh dneh še bolj uresničujemo naše poslanstvo: ustvarjamo kredibilne vsebine, pojasnjujemo dogodke in pomagamo prebivalcem, da se soočajo z izzivi, ki jih prinašajo izredne razmere,« pravi Dolores Podbevšek, direktorica marketinga v Delu.

Kot ne nazadnje ugotavljajo tudi številne raziskave, je celotna medijska veriga zaradi zmanjšanja ali celo ukinitve oglaševalskih proračunov na veliki preizkušnji. Dolores Podbevšek meni, da bi oglaševalci morali na trenutno stanje pogledati tudi z zornega kota priložnosti. »Razumemo, da se tudi oglaševalci soočajo z vprašanjem, kaj bo s prihodki in posledično oglaševalskimi proračuni v 'pokoronskem času', a je to tudi čas, ko ljudje bistveno več berejo. Ugotavljamo, da so se 'aktivirali' tudi tisti, ki so sicer svoje mobilne naprave ali druge naprave uporabljali zgolj za igrice ali druge prostočasne dejavnosti, saj zdaj spremljajo slovenske medije. Kriza je pripeljala do tega, da so slovenske spletne medije začeli spremljati ljudje, ki jih prej niso, ali pa so spremljali le tuje spletne medije oziroma družbena omrežja,« je povedala sogovornica.

Povečuje se število digitalnih naročnin

Medijska hiša Delo je svoje delo sicer prilagodila ukrepom, a, kot poudarja Podbevškova, to ne vpliva na vsakodnevno informiranje in izhajanje edicij tako na spletu kot tudi tiskanih izdaj. V tiskarskem središču poleg izhajanja edicij družbe Delo zagotavljajo izhajanje tudi za druge slovenske dnevnike oziroma časopise. »Zagotavljamo pa tudi nemoten raznos vseh časopisov našim naročnikom. Res je, da je zaradi ukrepov proti širjenju okužbe s koronavirusom del naših prodajnih mest okrnjen, vendar je okrog 80 odstotkov naše tiskane prodane naklade namenjene naročnikom, ki pa v teh dneh berejo še več.To je vidno tudi iz obiska naših krovnih portalov delo.si in slovenskenovice.si, saj beležimo izjemne obiske, ne le odprtih vsebin, temveč se povečuje tudi naročanje na digitalne izdaje naših edicij.« V luči trenutnih razmer so v Delu kot družbeno odgovorno podjetjeza bralce odprli vse vsebine, ki so povezane na »prežeči virus«in informacije, vezane na ukrepe.