• Facebook
  • Twitter
  • RSS

MOSS: 24ur.com je bil aprila najbolj bran slovenski portal

Aprilski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com z naskokom ostaja najbolj brani slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo skoraj 951 tisoč unikatnih uporabnikov. Večina največjih slovenskih novičarskih portalov je sicer aprila zabeležila nekoliko nižji obisk v primerjavi z marčevskim »lockdownom«.

Ekipa 24ur.com na letošnji Promenadi. Foto: Miro Majcen

Portal 24ur.com je v primerjavi z rekordnim marcem zabeležil za 4,8 odstotka manjši obisk. Takrat ga je obiskalo skoraj milijon obiskovalcev. Povprečen bralec je aprila na portalu 24ur.com ostal 12 minut in 11 sekund (marca pa 12 minut in 58 sekund). Po mesečni obiskanosti mu sledita portala Siol.net s 794 tisoč unikatnimi obiskovalci in Rtvlso.si s 763 tisoč unikatnimi obiskovalci. Drugi in tretjeuvrščeni sta bila marca po obiskanosti precej bolj skupaj, saj sta oba zabeležila skoraj 809 tisoč unikatnih obiskovalcev.

Celotno razvrstitev najdete tukaj.