• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Novi MM: Kreativec, ki je svet okužil s koronalogotipi

Na naslovnici 468. številke Marketing magazina predstavljamo Jureta Tovrljana, kreativnega direktorja v agenciji AV studio.

Da lahko dobra ideja v dobi digitalizacije in globalizacije preseže vse meje, je na lastni koži izkusil tudi Jure Tovrljan, kreativni direktor v agenciji AV studio. V času prisilne osamitve je nekaj ur posvetil predelavi logotipov znanih blagovnih znamk v duhu zloglasnega virusa, ki so se skorajda tako hitro kot povod zanje razširili po svetu. In prav to je bilo izhodišče za pogovor s kreativcem, za katerega smo v uredništvu MM-a prepričani, da je pred njim še dolga, strmo vzpenjajoča se poklicna kariera. »Zdi se mi, da je bila kriza vrednot, ki je bila pred časom karantene zelo močna, zdaj preglašena. Prišlo je do nekakšne ponovne nastavitve, reseta, ki nas je na silo ustavil, nam dal misliti in spodbudil takšno ali drugačno kreativnost,« v intervjuju pripoveduje Jure Tovrljan.

V novem MM-u najdete tudi vrsto pozitivnih zgodb o tem, kako pogumno in hitro so se slovenska podjetja odzvala na spremenjene okoliščine. Pišemo o internem komuniciranju AMZS v času samoosamitve, projektu NLB »Okvir pomoči«, s katerim malim podjetnikom nudijo zakup oglasnega prostora, in Unionovi virtualni klepetalnici, ki poudarja njegovo poslanstvo druženja s prijatelji. Posebno pozornost smo namenili turistični panogi, pred katero so težki meseci, a luč na koncu predora ni ugasnila. Ponudniki se namreč pospešeno pripravljajo na prihod gostov, ki jih vabijo tudi z izvirnimi marketinškimi potezami.

Tudi tokrat lahko novo revijo prelistate v digitalni različici, ki jo od tiskaneloči nekaj razlik, saj je kot prejšnjič vsebinsko bogatejša.