• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Afrodita sporoča: skrb zase je na prvem mestu

Vodilna slovenska kozmetična hiša Kozmetika Afrodita je še pred poletjem na trg pospremila svoje nove izdelke za učvrstitev in preoblikovanje telesa. Z Judito Železnik iz tržnih komunikacij pri Kozmetiki Afrodita smo se pogovarjali o sporočilu, ki ga preko različnih kanalov prenašajo svojim uporabnicam, zakaj je tako pomembno, da svojih izdelkov ne testirajo na živalih, in kako so v času epidemije prilagodili svoje marketinške dejavnosti. Kot pravi, so v marcu in aprilu celo podvojili promet v svoji spletni trgovini.

Kozmetika Afrodita je pravkar predstavila nekaj poletnih novosti, med katerimi so tudi t. i. »boosterji«, izdelki za učvrstitev in preoblikovanje telesa. Kot pojasnjujejo, učvrstitvena krema »Firming Boost« izboljša elastičnost kože že po 24-ih urah, detoksikacijski aktivator z grelnim učinkom »Anti-cellulite Boost« deluje v boju proti celulitu, hladilni gel »Active Boost« papoveča moč procesa topljenja maščobnih celic ter pomaga pri preoblikovanju postave. Kot pravi Judita Železnik, njihova promocija teh izdelkov vključuje digitalne oblike oglasov, tudi tokrat pa so veliko pozornosti namenili sodelovanju z vplivneži.

Svojim uporabnicam sporočate, da so lepe v svoji koži ne glede na številke, centimetre in kilograme. Na kakšen način poleg svojih izdelkov še širite to sporočilo? 

Sporočilo širimo preko digitalnih in tiskanih medijev ter aktivnosti na različnih prodajnih mestih. Promocija zajema različne oblike digitalnih oglasov, večji poudarek pa smo namenili svetovanju z aktivnimi promocijskimi vsebinami in sodelovanju z vplivneži. Tako smo pripravili 21-dnevni »self-care izziv« na naših družbenih omrežjih, Facebooku in Instagramu, in sicer v sodelovanju z vplivnico Nives Orešnik.

Ključno sporočilo naše kampanje smo želeli z besed prenesti na dejanja in potrošnike navdušiti, da naše izdelke ne samo preizkusijo, temveč da jih aktivno uporabljajo predvideni čas. Zato smo razdelili ogromno vzorčkov novega Active boost gela 30 ml in ob tem podarjali kodo s popustom za nakup novih izdelkov za preoblikovanje telesa v naši spletni trgovini. Iskreno povem, da je ogromen odziv javnosti presegel naša pričakovanja in so nam načrtovani vzorčki pošlji v le nekaj dneh. Veseli nas, da so številne objave potrošnic po prevzemu paketka na domači naslov dobesedno preplavile družbena omrežja in da smo dosegli svoj namen.

Vsi izdelki v novi liniji »boosterjev« so veganom prijazni. Zakaj je za blagovno znamko Kozmetika Afrodita tako pomembno, da uvaja izdelke, ki niso preizkušeni na živalih?

Kozmetika Afrodita letos praznuje 50 let obstoja. Naša zgodba izhaja iz narave in k njej se vedno znova vračamo. Tako z recepturami, ki jih vgrajujemo v izdelke, kot tudi z izborom ekoloških materialov in surovin, ki niso testirani na živalih. Ponosni smo, da na podlagi teh pričakovanj skrbno izbiramo tudi naše dobavitelje. In to »zeleno zgodbo« želimo pisati tudi naslednjih 50 let. Ker nam je mar za nas, za naše potomce in za vsa živa bitja. Le z odgovornim ravnanjem do narave bomo ohranili harmonijo zdravja, sreče in dobrega počutja. 

Kako ste sicer v času omejitev zaradi širjenja koronavirusa prilagodili svoje marketinške aktivnosti? Ste tudi vi kot drugi trgovci, ki so okrepili prodajo preko spleta, zabeležili večji promet v svoji spletni trgovini? 

Lahko potrdim, da je tudi v naši dejavnosti spletna prodaja odigrala pomembno vlogo. V času epidemije smo uspešno lansirali dva nova izdelka za higieno rok z antibakterijskim delovanjem, ki sta bila s strani naših obstoječih kupcev takoj razprodana. Prav tako smo zabeležili povečano rast prodaje v kategoriji nege telesa, predvsem tekočih mil, šamponov in gelov za prhanje. Vendar smo sočasno večji del načrtovanih marketinških aktivnosti preusmerili tudi na splet in potrošnikom omogočili nakupovanje vseh naših izdelkov kar z domačega naslonjača. Zelo pomembno je dejstvo, da so na ta način potrošniki lahko nakupovali izdelke iz programa Afrodita Professional, ki je sicer na voljo samo v naših prodajalnah in v izbranih kozmetičnih salonih, ti pa v času epidemije niso obratovali. Hiter odzivni čas in dobra servisna storitev – svetovanje ob nakupu sta nam omogočili, da smo v marcu in aprilu podvojili promet v naši spletni trgovini.

Nove izdelke lahko naročite v spletni trgovini webshop.afroditacosmetics.com ali pa se po nakup odpravite v Afroditine poslovalnice v Ljubljani in Rogaški Slatini ter drogerije dm, Müller in Tuš.